divendres, 30 de maig del 2014

Juny: poca activitat a la vista

Amb aquest seran dos caps de setmana seguits de descans després de la meva darrera cursa, la CLAM de Navarcles. I si voleu que us sigui sincers, no he trobat a faltar córrer i crec que el cos m'està agraint que faci pauses com aquesta de tant en tant, tot i que tampoc és que darrerament li hagi estat fotent molts quilòmetres, tot sigui dit. Amb això ja ens plantem al juny, l'equador de l'any, i a aquestes alçades porto fetes més curses de les que havia previst en començar el 2014; d'aquí uns mesos ja veurem si puc continuar amb aquest ritme o hauré de prémer, de nou, el botó d'stand-by. Dit això, ja us avenço que el més probable és aquest juny tampoc estigui gaire per la feina perquè per començar, els dos primers caps de setmana (aquest i el proper) no podré participar a cap prova per motius familiars i laborals i m'hauré de fixar, per tant, en allò que em pugui oferir el calendari en la seva segona quinzena.

A la taula que us adjunto he remarcat aquelles dues proves que més m'han cridat l'atenció: d'una banda, la coneguda Cursa de la Campana de Vacarisses, amb dues distàncies que si una ja "pica" l'altra encara més. Però tot i així, aquesta prova és com una espina clavada perquè l'havia de fer l'any passat però va coincidir amb uns mesos que, com en algun altre any, vaig haver de parar per fer un reset. I perquè veieu que realment tenia intenció de fer-la, sapigueu que m'hi vaig inscriure amb prou temps d'antelació perquè és d'aquelles curses que si no t'afanyes, els dorsals s'acaben. En el moment d'escriure aquestes línies encara en queden però tampoc gaires (per descomptat molts menys a la distància de la mitja marató que a l'altra, que és de 14 km.). I és que ens hem tornat tots uns bojos! Malgrat això, tampoc correré per inscriure'm i al llarg dels propers dies m'ho acabaré de rumiar. I l'altra prova que ha destacat és la Caminada popular de Vilada, a finals de mes i de la qual, però, no us puc dir gaire cosa perquè la informació "oficial" que he trobat és nul·la. Tot i així, com intueixo que deu ser bastant espectacular quant a paisatge i entorn, la tindré en compte. Ja ho anirem veient.

Tot plegat, la relació de proves seleccionades per aquest mes de juny que estem a punt d'inaugurar és la que us reprodueixo tot seguit. Esperem que en alguna o altra acabi coincidint amb algun conegut.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada