divendres, 17 de maig del 2013

Castelltallat: bona, bonica i ... més barata!!

Ho sento, de nou torno a retrasar-me en la publicació de les cròniques de les curses ja que encara tinc pendent la del passat diumenge, a Balsareny, tot i que espero posar-m'hi entre avui i demà. Però és que heu de saber que aquests darrers dies he anat una mica de cul per qüestions alienes a la meva voluntat i la gent que m'envolta ja s'ha adonat que estic fent més de taxista que de res més. De totes formes això no treu que redacti aquesta breu entrada per anunciar-vos la meva voluntat de participar a la 3ª edició de la Cursa de Muntanya de Castelltallat d'aquest proper diumenge i a la qual, de moment, no he fallat. No m'estendré gaire ara i aquí en explicar-vos les virtuts que segons el meu parer, té i per les quals no us l'hauríeu de perdre (tret que la zona on residiu us agafi un pèl lluny, és clar). Si entreu al web podreu llegir informació detallada de les seves principals característiques tècniques (distància, desnivell, tipus de ferm, etc.) però a tot això hem d'afegir que és d'aquelles curses on s'hi viu un caliu molt familiar, on segurament el temps que un acabi fent és el de menys (tot i que hi ha classificacions publicades) i on la logístia més bàsica està bastant ben resolta: això sí, no espereu poder dutxar-vos (el lloc no ho permet) i confiem que en comparació als anteriors dos anys, els problemes tècnics amb la megafonia s'hagin resolt o, directament, l'organització hagi decidit canviar l'aparell per un altre de millor.

No sé quanta gent ens hi aplegarem però si ens haguéssim de refiar de les dues edicions passades, amb prou feines serem més de 125. De totes formes, no m'estranyaria gens que aquesta xifra se superés amb escreix per la bona acollida que ha tingut la cursa entre els cercles de running de la comarca i a més, hi ha un motiu de pes que ho pot afavorir: crec que deu ser una de les curses més barates que s'organitzen per ser de muntanya i d'aquesta distància, ja que la inscripció anticipada val només 5€. I si tot i així no us acabeu de decidir fins el mateix dia, el "càstig" per fer-la aleshores és de 10€. Compareu amb altres curses i segur que deixant de banda les gratuïtes, diria que no trobareu cap de més barata amb aquest mateix perfil. Si de ben segur que l'entrepà i el piscolabis de l'arribada ja s'ho val. Em sembla, però, que aquesta "oferta" finalitza avui, així que no badeu!


Per part meva, i no em cansaré de repetir-ho, no hauríeu d'esperar de mi una actuació molt destacada. Des del passat diumenge que no he tornat a córrer i això podria ser un handicap ... o no. Aquesta breu aturada m'ha permés descansar el peu i espero arribar al diumenge amb aquestes bones sensacions, tot i que no compto millorar el temps aconseguit l'any passat (i ja ni parlo del 2011). Amb una mica de sort potser trobaré algún conegut que em faci fer de llebre una bona estona (potser el Sergi, potser el David) i no desempallegar-me'n d'ell (més ben dit, ell de mi) fins els darrers quilòmetres. Per cert, també hi serà el meu nebot Octavi, que sembla estar en bona forma per, de ben segur, millorar el seu temps. Al cap i a la fi, la de l'any passat fou la seva segona cursa i com n'ha fet més i de més dures i llargues -i encara és molt jove-, és d'esperar que rebenti el cronòmetre.

Per acabar aquesta prèvia, us deixo uns quants enllaços d'interès (o així ho espero!) per començar a escalfar motors.
  • Crònica de la Cursa de Castelltallat (2011 i 2012).
  • Notícia de diari Manresainfo.cat
En definitiva, que us demano que tingueu una mica de paciència perquè a partir del dilluns (i aquest cop espero no endarrerir-me) us publicaré la corresponent crònica.

2 comentaris:

  1. Uo, te molt bona pinta. Me l'apunto per la pròxim any, aquest ja el tinc reservat, llàstima.

    Salut i bona sort!

    ResponElimina
  2. David,
    Aquesta és la 3ª edició i de moment, manté el seu caràcter popular. No és una punk trail -tampoc crec que ho busqui- però és una molt bona opció per aquestes contrades.
    Gràcies i sort també en la teva propera cursa.

    JC

    ResponElimina