dissabte, 28 de maig del 2011

El "cucal" acaba amb la Cursa del Mosquit?

Ja fa unes setmanes que estava pendent del calendari de Ropits de si finalment es feia de nou la Cursa del Mosquit de Manresa (que va estrenar-se l'any passat) atès que si bé hi sortia (amb data del 4 de juny) també s'hi indicava amb un signe d'interrogació. Doncs bé, d'ençà uns dies hi ha un avís que no hi haurà enguany una segona edició i és més, just ahir, un dels seus organitzadors m'ho confirmar en trobar-nos casualment pel carrer (vaig entendre que per motius econòmics). Recordeu que aquesta va ser una cursa a iniciativa del Club Tennis Manresa i que com podeu llegir a la crònica d'ara farà gairebé un any (renoi, com passa el temps) va tenir algunes errades de funcionament, les quals però, teníem l'esperança que de cara enguany se solucionessin perquè tampoc eren gaire importants. Doncs bé, només dir que és una llàstima que una cursa que es fa a Manresa -i en el meu cas, no gaire lluny de casa- deixi de fer-se (si més no de moment) i esperem que l'exemple no s'estengui. Potser és que algú amb mala llet ha comprat un carregament d'insecticida Cucal i ha liquidat tots els mosquits de la contrada.

Però com diuen en castellà, "a Rey muerto, Rey puesto". Així, demà diumenge la Jove Cambra Internacional de Manresa ha organitzat la 1a Cursa d'Obstacles Non Stop que es farà a les instal.lacions del pavelló del Congost. Pel que he vist en el cartell informatiu, deu ser una gymkama o cursa d'obstacles i passos amb dificultat i que té dues modalitats, de 5 i de 10 km. I si no us veieu valents per córrer sols, hi ha també l'opció de fer la cursa en equip. Per part meva, què voleu que us digui? jo, que estic acostumat a córrer desitjant que l'únic obstacle que em trobi a la cursa sigui el meu propi estat de forma, si a més a més m'he d'amoïnar per si ara m'he de ficar en una bassa de fang, evitar uns quants pneumàtics o vés a saber què ... doncs ja aviso que a mi no m'esperin. Demà és previst que faci un bon dia per anar a rentar el cotxe, que bona falta li fa, oimés si com crec i confio, tindré per mi sol totes les mànegues i aspiradors després de la ressaca d'aquesta nit un cop el Barça guanyi la final de la Champions. O que potser creieu que la perdrà? Qui sap si després m'hi passi pel Congost amb la família, tot passejant, i faci una ullada a aquesta cursa.

Per acabar, aquí us deixo la crònica de la Cursa del Mosquit de l'any passat. Bona nit i matinada als i les culès. Veient que no em deixaran dormir, m'estic rumiant seriosament la possibilitat d'afegir-me també a la festa. És allò de "si no pots amb el teu enemic, uneix-t'hi".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada