dijous, 7 de maig del 2009

Preparant la cursa de Tàrrega

Com podeu veure a la secció de "Propera cursa. Falten ...", i si no s'espatllen els plans, s'acosta la cita de Tàrrega. Serà la meva tercera 1/2 marató (la segona per al company Frans) i segueixo més o menys amb la meva previsió de fer-ne una cada més i mig - dos mesos. Tenint en compte que l'anterior va ser la de Banyoles a principis de març, aleshores ja tocaria. De fet, la meva primera intenció era haver corregut la de Lleida-Balàfia però finalment la vaig substituir per la cursa de Vallhonesta. Amb aquest propòsit, aquesta setmana sortiré a entrenar 3 dies (en el moment d'escriure aquest "post" ja en porto 2) per córrer distàncies relativament llargues (entre 12 i 16 km) i d'aquesta manera, acostar-me i acostumar-me a als poc més de 21 km que ens esperen. Després de llegir en diferents foros alguns comentaris sobre aquesta cursa, així com les explicacions detallades de l'organització, sembla ser que serà una cursa força planera (llàstima que al Web no hagi disponible el seu itinerari, encara que sí el perfil). Per tant, no estaria de més intentar acostar-nos a les nostres marques personals en la distància i si es dóna el cas, millorar-les. Això últim, però, ja dependrà de com ens hi trobem un cop comencem a córrer, del temps que faci, etc. Respecte a aquest darrer, tot sembla apuntar cap a un cel amb núvols però sense gaires probabilitats que plogui i això sí, una mica de caloreta (entre 14º la temperatura mínima i uns 27º la màxima). Esperem que la calor no apreti gaire perquè el meu company és, més aviat, corredor de "regadiu" (potser jo sóc més de secà i aguanto millor la caloreta).

Tot plegat, ja veurem com va la cursa i ja us en faré cinc cèntims. Per si de cas, sempre us podeu acostar a aquesta ciutat pels volts de setembre, quan se celebra la seva famosa Fira del teatre al carrer (aquest any entre el 10 i el 13 de setembre). Tot i no ser gaire amant d'aquest tipus d'esdeveniments, jo l'he visitada un parell de vegades però d'això ja fa molt de temps. Sabent que s'hi aplega molta gent (massa per mi) ja ha deixat d'interessar-me. És allò que comentava sobre la cursa de bombers a Barcelona de la capacitat de càrrega.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada