dilluns, 23 de març del 2009

El descobriment de les curses de mitja muntanya

Una setmana després de Sitges, i envalentonats com estàvem, vam participar a la cursa "2 turons" de Moià, la meva primera d'aquestes característiques i segurament ja us avenço que la darrera. Això de córrer amb determinats desnivells i per segons quins corriols no crec que vagi amb mi. M'agrada caminar per la muntanya però en absolut córrer-hi. Em canso massa i si he decidit de participar en curses populars és per passar-m'ho bé i no per patir més de l'estrictament necessari. A més, tot i que el temps va acompanyar, alguns trams del recorregut estaven prou enfangats i eren tan estrets i costa amunt que la gent havia de caminar disciplinadament un rere l'altre. De fet, poques vegades vaig poder anar a un ritme de cursa prou ràpid com per millorar el meu temps que va ser, finalment, de 55':13". També és cert que la pujada al segon turó se'm va fer més llarga del que havia calculat.

Tot i així, com a experiència la valoro molt positivament, tant per ser la primera i fer-me adonar que aquest tipus de curses no són les meves preferides, com també per l'oportunitat de córrer per un entorn paisatgísticament molt maco i agradable. A més, crec que l'organització va ser molt correcte. En aquesta foto, apareixo en segon terme amb el dorsal 48 (no pas el 105!) a mig recorregut ja que crec que encara faltava fer el segon turó (el més dur).

Per acabar, dues "cosetes" a tall d'anècdota: primera, curiosa la bossa de regal per als participants, sense cap samarreta de record però sí amb uns quants productes de la terra per fer un bon caldo. I segona, confesso que si hagués guanyat un dels trofeus no sabria on posar-lo! No per lleig sinó perquè de tan rústic que era no combina amb res de casa meva.

Si voleu veure el recorregut de la cursa amb una mica més de detall, cliqueu a la icona d'aquest programa (mapmyrun) i el podreu visionar tant en format de mapa com d'imatge satèl.lit:

View Interactive Map on MapMyRun.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada